سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی
سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی

رئیس کیوکوشین کاراته خاورمیانه: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کیوکوشین در چالوس برگزار می‌شود


به گزارش "ستارگان کاراته" و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندر ترکمن، فریدون فیروزی صبح امروز در جمع هنرجویان رزمی سبک کیوکوشین در سالن ورزشی شهرستان بندرترکمن، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین جام خاورمیانه 16 و 17 بهمن ماه در چالوس برگزار می‌شود.

وی افزود: 12 کشور برای حضور در این مسابقات دعوت شده‌اند که تاکنون کشورهای ژاپن عراق-پاکستان-هند برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

رئیس کیوکوشین  کاراته ساکاموتو ایران و خاورمیانه تصریح کرد: رئیس سبک جهانی این رشه شیهان شیکونوری ساکاموتو از ژاپن برای نخستین بار در این مسابقات حضور می‌یابد و کشور ژاپن که صاحب این سبک و قدرت اصلی در این رشته در جهان است اعلام کرده که با همه توان در این مسابقات حضور دارد.

فیروزی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی این رشته در گلستان افزود: هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی این رشته در استان‌ها بالا بردن سطح کیفی مهارت هنرجویان این رشته ورزشی و کسب آمادگی برای این مسابقات بین‌المللی است.

وی گفت: هم‌اکنون در کشور 23 استان و 60 باشگاه و 3 هزار و 800 کاراته‌کار دراین رشته رزمی فعالیت می‌کنند.

رئیس کیوکوشین  کاراته ساکاموتو ایران اظهار کرد: خوشبختانه سبک کیوکوشین ساکاموتو علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده و بنده نیز به عنوان رئیس این سبک در ایران و خاورمیانه در حد توان و اختیاراتم سعی در گسترش این سبک دارم.

فیروزی افزود: در یک سال گذشته، 3 مسابقه کشوری برگزار کردیم و چهارمین دوره مسابقات نیز در برنامه ما قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد