سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی
سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی

جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی بهمن ماه در املش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کیوکوشین گیلان ، جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی بهمن ماه با حضور نمایندگان کیوکوشین ساکاموتو گیلان در شهرستان املش برگزار شد.

این جلسه جهت امادگی هنرجویان جهت شرکت در مسابقات بین المللی بهمن ماه برگزار گردید.

ابتدا باکلام الله مجید اغاز وهرکدام ازنمایندگان در خصوص برگزاری مسابقات وپیشنهادات وانتقادات خود پرداختند.

حضور شیهان سید احد میرباقی نژاد مسوول ونماینده سبک کیوکوشین ساکاموتو استان گیلان نیز باعث دلگرمی این جلسه گردید که ایشان دفترچه داوری ومربیگری نمایندگان رااهدا نمودند و درخصوص تیم منتخب سبک نیز با نمایندگان استان گیلان به مشورت پرداختند گفتنی است که قهرمانان سبک نیز در این جلسه حضور داشتند.

رئیس کیوکوشین کاراته خاورمیانه: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کیوکوشین در چالوس برگزار می‌شود


به گزارش "ستارگان کاراته" و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندر ترکمن، فریدون فیروزی صبح امروز در جمع هنرجویان رزمی سبک کیوکوشین در سالن ورزشی شهرستان بندرترکمن، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین جام خاورمیانه 16 و 17 بهمن ماه در چالوس برگزار می‌شود.

وی افزود: 12 کشور برای حضور در این مسابقات دعوت شده‌اند که تاکنون کشورهای ژاپن عراق-پاکستان-هند برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

رئیس کیوکوشین  کاراته ساکاموتو ایران و خاورمیانه تصریح کرد: رئیس سبک جهانی این رشه شیهان شیکونوری ساکاموتو از ژاپن برای نخستین بار در این مسابقات حضور می‌یابد و کشور ژاپن که صاحب این سبک و قدرت اصلی در این رشته در جهان است اعلام کرده که با همه توان در این مسابقات حضور دارد.

فیروزی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی این رشته در گلستان افزود: هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی این رشته در استان‌ها بالا بردن سطح کیفی مهارت هنرجویان این رشته ورزشی و کسب آمادگی برای این مسابقات بین‌المللی است.

وی گفت: هم‌اکنون در کشور 23 استان و 60 باشگاه و 3 هزار و 800 کاراته‌کار دراین رشته رزمی فعالیت می‌کنند.

رئیس کیوکوشین  کاراته ساکاموتو ایران اظهار کرد: خوشبختانه سبک کیوکوشین ساکاموتو علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده و بنده نیز به عنوان رئیس این سبک در ایران و خاورمیانه در حد توان و اختیاراتم سعی در گسترش این سبک دارم.

فیروزی افزود: در یک سال گذشته، 3 مسابقه کشوری برگزار کردیم و چهارمین دوره مسابقات نیز در برنامه ما قرار دارد.

ایام تاسوعا و عاشورا تسلیت باد

ایام سوگواری آقا اباالفضل العباس و ابا عبدالله الحسین تسلیت باد