سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی
سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی

قهرمانی سیدمهدی هاشمی در مسابقات k-1 باکو

استاد سید مهدی هاشمی مربی ارزنده کیوکوشین ساکاموتو املش بار دیگر در عرصه ی مسابقات این بار در سطح بین المللی افتخار آفرید.سید مهدی هاشمی در مسابقات حرفه ای k-1  که در اروبا در کشور آذربایجان-شهر باکو در روزهای 25 و 26 مرداد برگزار شد با غلبه بر تمام رقیبان خود صاحب گردن آویز طلا شد و عنوان قهرمانی را در وزن -60 کیلو بدست آورد.

کیوکوشین ساکاموتو املش به نوبه ی خود این افتخار بزرگ را به گروه کیوکوشین ساکاموتو استان گیلان و استاد ارزنده و گرانقدر جناب شیهان میرباقی نژاد تبریک و تهنیت عرض می نماید.


کیوکوشین کاران املشی خوش درخشیدند

سید مهدی هاشمی و جواد میرزامحمدی با کسب عنوان سومی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات برون مرزی به زودی در اردوهای تیم ملی حضور خواهند یافت.ضمنا از زحمات بی شائبه ی شیهان میرباقی نژاد مسئول و نماینده ی کیوکوشین ساکاموتو استان گیلان که در راستای رشد و اعتلای این قهرمانان سهم بسزائی داشتند تقدیر و تشکر بعمل می آید.

تمرینات مشترک نمایندگان کیوکوشین ساکاموتو استان گیلان

به گزارش دبیر محترم سبک کیوکوشین ساکاموتو استان گیلان  تمرینات مشترک نمایندگان وهنرجویان کیوکوشین ساکاموتو استان گیلان به جهت انتخابیتیم کیوکوشین ساکاموتو استان گیلان در مسابقات  قهرمان کشوری که در  استان مازندران-شهرستان چالوس در مورخه 1393/5/16  برگزار میگردد طی روزهای جمعه-شنبه و یکشنبه با حضور قهرمانان کیوکوشین ساکاموتو در باشگاه صالحی شهرستان لنگرود برگزار شد.اعضای کیوکوشین ساکاموتو املش(کمپ قهرمانان) نیز با آمادگی کامل در این اردو شرکت نمودند.این اردو تا روز سه شنبه زیر نظر استاد بزرگ شیهان میرباقی نژاد پیگیری خواهد شد.

پیام تشکر مهندس علوی از حضورپرشورجامعه کاراته گیلان درمراسم روزقدس

جامعه کارته  گیلان متشکل از ملی پوشان ،مسئولان، کارکنان هیئت‌ ، ورزشکاران و قهرمانان پرآوازه درمیادین جهانی وآسیایی ، همچون سالهای گذشته استوار و قهرمان پرخروش و بی‌نظیر دوشادوش مردم ولایتمدار ایران و گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" سر دادند

جامعه کاراته گیلان با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر نشان‌دادند در هر میدان مبارزه‌ای پیروز هستند هیچ وقت در برابر ظلم، جنایت و کشتار مردم، کودکان و زنان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین سکوت نمی‌کنند.
ازاین رو اینجانب برخود واجب دانسته از شما خواهران وبرادران مومن وانقلابی خود که باحضورپرشور وکم نظیرتان درمراسم روز جهانی قدس شرکت نمودید تشکر وقدردانی نمایم .

از ایزدمنان برای تمامی شما عزیزان آرزوی سلامت وموفقیت های روزافزون دارم.

 

                                                                                                                                                                                                 امیرحسین علوی

                                                                                                                                                                   رییس هیئت کاراته استان گیلان


حضور پر خروش کیوکوشین ساکاموتو املش در راهپیمایی روز جهانی قدس

گروه کیوشین ساکاموتو املش پیشاپیش سایر اقشار جامعه با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.کیوکوشین ساکاموتو املش متشکل از ورزشکاران و قهرمانان پرآوازه کشور و استان پرخروش و بی نظیر دوشادوش مردم ولایتمدار در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد "مرگ بر امریکا" و :مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

قشر مردمی و گروه کیوکوشین ساکاموتو املش یک بار دیگر نشان دادند که در هر مبارزه ای پیروز هستند و هیچ وقت در برابر ظلم،جنایت و کشتار مردم،کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع فلسطین سکوت نمی کنند.