سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی
سوکیوکوشین کاراته املش

سوکیوکوشین کاراته املش

استاد سید مهدی هاشمی

سیدمهدی هاشمی قهرمان مسابقات بین المللی کیوکوشین امارات شد

سیدمهدی هاشمی کاراته کا با اخلاق گیلانی که طی هفته ی گذشته در مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته(Asian cup) در کشور امارات(دبی) شرکت کرده بود توانست با غلبه بر تمام حریفانش در دو بخش کاتا و کمیته بزرگسالان در وزن 60- به مقام قهرمانی برسد و بار دیگر پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را اینبار در آسیا به احتزاز درآورد.گفتنی است این کاراته کا  بهمن ماه سال جاری در غالب تیم ملی سبک عازم مسابقات بزرگ آسیایی کیوکوشین خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام جمالی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 12:14

سلام خسته نباشید . من از خراسان شمالی هستم کیوکوشین ساکاموتو کار میکنم . -60 هستم امیدوارم در مسایقات برج 11 چالوس دیداری داشته باشیم . یا حق اوس

سلام-باعث افتخار ماست-بچه های ما از گیلان برای مسابقات میان-ولی بنده اون تاریخ مسابقات آسیایی تایلند هستم-انشالله در یک موقعیت دیگر-موفق باشید.

نوید دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 01:38

با سلام خدمت قهرمان املش ـ گیلان ـ ایران و جهان
به امید قهرمانی های بیشتر
اوس

ممنون-انشالله روزی باشه افتخار آفرینی شما رو ببینیم.اوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد